Kliknij tu, aby uzyskać rzetelną pomoc profesjonalistów z agencji PR Kraków
Akcje marketingowe powinny stanowić ważny element kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy jesteśmy dystrybutorem, usługodawcą czy producentem. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki stać na organizację i opłacanie własnych oddziałów ds. marketingu, jednak mniejsze firmy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, na ogół poszukują pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja marketingowa – ekipa specjalistów pomoże Ci w promocji
Agencja reklamowa to zespół kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami przydatnymi w marketingu. Poprzez zatrudnianie ekspertów znakomicie orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnych mediów, kampanii reklamowych w internecie (social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i projektami akcydensów (wizytówki, obwoluty czy papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, że będzie ono poprawnie zastosowane w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – folderów, stoisk targowych, kalendarzy czy billboardów. Agencja marketingowa napisze także ciekawe, unikalne artykuły na stronę www zleceniodawcy, jak również zaplanuje strategię interakcji z odbiorcami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, takich jak Instagram, Twitter lub Facebook.
Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są w głównej mierze do firm, które nie posiadają swojego działu promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w organizacji spotkań z klientami, targów czy konferencji, które z reguły wymagają wielopoziomowego planowania, takie obowiązki można zlecić agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie niezawodnej oraz zżytej ze sobą ekipy pracowników – należy powierzyć jej opracowanie programu kursów albo zaplanowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, warto jednakże wybierać te, które dają dostęp do jak największego grona kompetentnych specjalistów. Pozwala to na zlecenie wszystkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencji, a co za tym idzie – większą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku marki.
Siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]