Custom Publishing

Zainteresowany custom publishing? Kliknij tutaj.

Custom publishing to forma marketingu polegająca na korzystaniu z technik wydawniczych. Custom publishing wiąże się z kompleksowym podejściem do publikacji. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od samego początku, ale często agencje wydawnicze podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej przez klienta.

Custom publishing – o co dokładnie chodzi?

Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do publikacji typu custom publishing zalicza się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • e-ziny, czyli magazyny internetowe,
  • katalogi,
  • książki,

Co można zyskać stawiając na custom publishing?

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • pozyskiwanie nowych kontraktów,
  • zwiększanie lojalności,
  • wzmacnianie wizerunku firmy,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.

Siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]