Zainteresowany custom publishing? Kliknij tutaj.
Custom publishing to forma marketingu polegająca na korzystaniu z technik wydawniczych. Custom publishing wiąże się z kompleksowym podejściem do publikacji. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od samego początku, ale często agencje wydawnicze podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej przez klienta.
Custom publishing – o co dokładnie chodzi?
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do publikacji typu custom publishing zalicza się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- katalogi,
- książki,
Co można zyskać stawiając na custom publishing?
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- pozyskiwanie nowych kontraktów,
- zwiększanie lojalności,
- wzmacnianie wizerunku firmy,
- efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]