Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Potrzebujesz więcej wiadomości dotyczących tego, jak rozpoznać dobrą agencję SEO? Zajrzyj na www.youtube.com.

Jeśli posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, co zrobić, żeby wyświetlała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc znaleźć dobrą agencję SEO? Zalecamy skorzystać z podpowiedzi specjalistów, a najlepiej samego Google.

Jak rozpoznać rzetelną firmę SEO? Google przygotowało o tym film

Nie można negować, że cały sektor SEO, to znaczy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i nieustająco rozwija się właściwie tylko za sprawą Google. Pomimo występowania licznych alternatyw, jak przykładowo DuckDuckGo, Baidu bądź Rambler, wciąż liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje być widocznym w internecie, musi pracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku usług, w których występuje silna konkurencja, na ogół nie jest to możliwe bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których koncepcja SEO jest czymś zupełnie nowym, i nakręciło krótki film o tym, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO.

Cechy rzetelnej agencji SEO według Google

Pracownica Google z przeszło dziesięcioletnim stażem w prosty sposób naświetla, jak zidentyfikować solidną firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieustanny monitoring stanu strony oraz okresową analizę jej statystyk,
  • umiejętność szacowania czasu i budżetu koniecznego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od szczegółowego audytu strony.

Pracownica firmy Google podkreśla również, że rzetelna firma SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, często dającą namacalne rezultaty na ogół po kilku miesiącach pracy.