Przed markami, które planują promocję czy też wybierają się na targi, częstokroć pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Powinien on nie tylko przyciągnąć uwagę klientów, ale także nieść ze sobą pewną wartość, aby regularnie z niego korzystali i w ten sposób utrwalali przywiązanie do marki. Gadżetem tego rodzaju są miedzy innymi torby z nadrukiem.
Rodzaje toreb z nadrukiem
Sprawdzając katalogi firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych szybko spostrzeżemy, że pod frazą “torba” kryje się sporo artykułów. Są to głównie torby na zakupy – zapewne najpopularniejszy i bardzo użyteczny gadżet promocyjny. Nadruk nazwy akcji lub logotypu na płóciennych, jutowych i bawełnianych torbach na ramię po prostu bardzo dobrze się prezentuje, a zarazem jest dostatecznie trwały, aby długo utrzymywać się na materiale. Następną zaletą takich toreb jest ich cena. W zależności od rodzaju torby i wielkości zamówienia, koszt w większości wypadków rozpoczyna się od paru złotych za sztukę. Logotypy nanosi również na torbach na notebooka bądź torbach termoizolacyjnych i podróżnych. Są to gadżety, które docenią na pewno organizatorzy prestiżowych konferencji oraz pokazów. Oczywiście, koszt produktów tego typu i wykonania druku na nich jest już zdecydowanie wyższy – sięga do kilkudziesięciu złotych.
Gdzie warto złożyć zamówienie na torby na zakupy?
Firmy prowadzące działania marketingowe zwykle zlecają jednoczesne wykonanie kilku rodzajów gadżetów. Powinny więc złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która w swojej ofercie ma jeszcze kilkanaście innych produktów promocyjnych do zadruku. Równolegle z torbami z logo firmy warto zlecić m.in. nadruk na plecakach typu worek, ręcznikach czy innych praktycznych produktach z tkaniny albo dodać do zlecenia o typowe gadżety reklamowe, jak smycze, ołówki i długopisy, które nieustająco cieszą się zainteresowaniem klientów.