Upominki dla uczestników maratonu – gadżety dla biegacza

Bieganie jest w tej chwili preferowaną dziedziną sportu dziesiątek tysięcy Polaków. To aktywność, którą można praktykować w dowolnym miejscu, gdyż nawet w pokaźnych miastach wciąż istnieją deptaki i rozległe parki, gdzie można biegać. A co najistotniejsze – bieganie nie wymaga ogromnych nakładów finansowych. Wystarczy zaledwie posiadać solidne obuwie, absorbującą pot koszulkę i ociupinę chęci.

Popularnie gadżety dla biegacza – nie tylko koszulki i numery startowe

Także w niewielkich miastach co roku odbywają się półmaratony, w których uczestniczą nie tylko amatorzy tego sportu, ale i profesjonaliści. Zgłoszenie się na tego typu event sportowy w szeregu przypadków łączy się z niedużą opłatą, w ramach której poza możliwością startu sportowcy dostają także kilka gadżetów. Bazą takiego pakietu gadżetów z reguły jest identyfikator startowy,oddychająca koszulka , sporadycznie butelka izotoniku. Jednakże coraz częściej organizatorzy biegów dołączają do nich rzadziej spotykane gadżety dla biegacza. Na bardziej głośnych wydarzeniach sportowych są to być np. opaska do biegania, w której można umieścić klucze albo telefon, nieduży ręcznik do otarcia potu czy też pojemniejszy pas sportowy na biodra, czyli popularna nerka. Biegacze bardzo cenią sobie takie zestawy gadżetów, gdyż nawet jeżeli nie zdobędą w biegu nagradzanej pozycji, to koszulka z logo imprezy będzie stanowić fizyczną pamiątkę z uczestnictwa w biegu. Co ważne, jest to pamiątka przydatna, którą sportowiec może ubierać w czasie dalszych treningów.

Gadżety dla biegacza – nanieś na nie logo patrona biegu

Wielkie i mniejsze wydarzenia sportowe nie mogłyby naturalnie zaistnieć bez wsparcia sponsorów, którzy pokrywają koszty ich przygotowania. Tradycyjnie logo organizatorów oraz patronów biegów umieszcza się nie tylko na plakatach lub banerach promujących wydarzenie, ale także i na gadżetach przekazywanych uczestnikom. Zależnie od rodzaju tkaniny czy tworzywa, z którego wykonane zostały gadżety dla biegaczy, do naniesienia na nich logotypu organizatorów stosowane są różne techniki nadruku. W przypadku koszulek jest to zwykle sitodruk zapewniający ogromną żywotność grafiki.